rosarosen

Alla inlägg under december 2010

Av Rebecka - 9 december 2010 20:00

Hejsan!


Idag var jag på skolan.

Vi hadde NTA 2 lektioner i rak!

Det var as kul.

Vi fick välja mellan 4 uppdrag.

Min grupp valde att göra en Gran!.

Det var bara våran grupp som valde att göra granen  

Man skulle klippa ut en gran i kartong och måla den grön sen skulle man klippa hål i granen och sätta ditt lampor.

Man ska också ha en strömbrytare så att man ska kunna stänga av och på ljuset.

Vi har städat idag (hemma) vi har alltså städ dagar på torsdagar jag tror vi kommer kanske att spela mario party ikväll om vi varit duktiga på att städa!!


Juste jag sa att jag skulle kanske lägga in en bild på mig nu och kansket blir ett JA!!.

   Här är då jag   



Kommer lägga upp mer bilder på mig i mina andra innläg.



Hej då/Rosarosen

Av Rebecka - 8 december 2010 17:57

Välkommen



Hej och välkommen till min blogg.

Jag har en annan blogg också om ni vill kika www.ribbanz.blogg.se är bloggens namn.


Idag har jag varit på skolan och på skolan har vi haft slöjd.

Jag håller på med en sak som är en hemlis till 2 personer som kommer nog läsa denna bloggn och de ska bli en julklapp till dom 2!!.



Sen  när jag slutade en viss tid och en timme efter de slutade min lillasyster.

Jag har som stuckat foten och då får min lillasyster dra mig på skranan.

Vi har 2 bakar till skolan och när vi ska hem har vi 2 nerförsbackar så hon fick åka med mig då. Det var as roligt      .

Det som var mindre roligt.Min lillebror råkade spilla mjölk på min dator nu har jag min lillasysters.  


Hej då/Rosarosen


Ps: I nästa inlägg en bild på mig kanske  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards