rosarosen

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Onsdagen den 8/12-10

Av Rebecka - 8 december 2010 17:57

Välkommen



Hej och välkommen till min blogg.

Jag har en annan blogg också om ni vill kika www.ribbanz.blogg.se är bloggens namn.


Idag har jag varit på skolan och på skolan har vi haft slöjd.

Jag håller på med en sak som är en hemlis till 2 personer som kommer nog läsa denna bloggn och de ska bli en julklapp till dom 2!!.



Sen  när jag slutade en viss tid och en timme efter de slutade min lillasyster.

Jag har som stuckat foten och då får min lillasyster dra mig på skranan.

Vi har 2 bakar till skolan och när vi ska hem har vi 2 nerförsbackar så hon fick åka med mig då. Det var as roligt      .

Det som var mindre roligt.Min lillebror råkade spilla mjölk på min dator nu har jag min lillasysters.  


Hej då/Rosarosen


Ps: I nästa inlägg en bild på mig kanske  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 3 mars 2011 20:38


Ojsan!   Har helt och hålet glömt bort min blogg! Men men igår fyllde jag 12år!! Idag fick vi tillbaka våra NTA-prov på el mm. Jag vart ganska nöjd 35,5 av 47. Inget mer att bäretta hej då!          ...

Av Rebecka - 28 januari 2011 21:26

SKÄRPNING REBECKA!!   Hej idag var de länge sen jag skrev men jag ska försöka de bästa jag kan för att skriva mer på bloggen!! Idag är de Fredag och jag var på skolan som vanligt och sen efter skolan gick jag till pappa. Har varit hos mamma i...

Av Rebecka - 8 januari 2011 00:15

Film!     Hejsan klockan är nu 00:21 Jag såg nys en jätte bar film. Den hette Letters to Juliet. Jag själv tyckte om den för att de var lite komendi i filmen fast de var en kärleks film.   Nu ska lilla jag sova/ Rosarosen     ...

Av Rebecka - 7 januari 2011 17:38

Tjenare hopp!!   Idag är de fredag och jag var med min kompis Amanda! Hon och hennes pappa kom och hämtade mig. Vi åkte till ica kvantum och där lämnade hennes pappa 2 brev. Medans han var och lämnade breven gick jag och Amanda in i affären...

Av Rebecka - 6 januari 2011 19:13

Länge sen!!!   Hejsan det var mycket länge sen jag skrev i min blogg. Har liksom inte haft tid nu i jul. Har haft så fult upp XD! Jag har fått en ny mobil (min bästa julklapp) ska skriva nästan allt jag fick.     1 Mobil xperia x8 2...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards